torsdag 12 februari 2009

Torsdag

I dag har jag och barnen varit och hälsat på Anna, Kalle och Gustav i Dingle. Det var jättemysigt! Kul när barnen lekar så bra tillsammans och det märktes verkligen att Emelie uppskattade att få leka nu när hon varit sjuk så länge. Nu känns det iallafall som att vi börjar att bli riktigt friska. Jag är fortfarande hes och vi hostar allihopa men annars känns det mycket bättre. Längtar efter att få åka och hälsa på mina föräldrar men det får nog tyvärr vänta några dagar till då det går magsjuka på mammas jobb och hon skall jobba hela helgen.... Vill inte riskera att vi åker på nån magsjuka nu efter influensan vi haft! Nu räcker det med sjukdomar! Hoppas att mamma klarar sig från att bli sjuk också! Nu skall jag förflytta mig in till soffan och titta på "Du blir vad du äter" på 3´an. God kväll!

1 kommentar:

  1. Det är alltid lika trevligt när ni hälsar på!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram