söndag 22 februari 2009

Helgen som har gått...

Så var det söndag kväll.... Att helgen skall behöva gå så fort! Har varit fullt upp i helgen. I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt på kvällen. Åt god mat och tittade på Lets dance. Emelie tycker att det är så roligt. I går, lördag, åkte jag och handlade på morgonen och sen körde jag Emelie till sin dagiskomips som skulle ha kalas klockan 11. Medan hon var där bakade jag en morotskaka. Smaskens! När vi hade hämtat våran sessa åkte vi till lillasyster med familj. Där grejade Peter och min svåger med deras kök. Nu är deras köksrenovering så gott som färdig! När det började bli kväll beställde vi pizza som vi åt hos dom innan vi åkte hem. Det var längesen vi åt pizza nu så det var riktigt gott! När vi kom hem såg vi på melodifestivalen på tv. I morse var det bara att stå upp tidigt och bege sig till jobbet i all snö. Jag som HATAR att köra när det är dåligt väglag! Och 3 mil är långt när man är jätterädd hela vägen... Jobbade sen fram till 2. När jag kom hem hade Peter gjort vegetarisk hamburgare med klyftpotatis, vitlökscreme fraiche och sallad. Det var jättegott! Efter maten gick Peter och barnen över till våra grannar och åkte lite pulka hos dom. Sen åkte vi till mina föräldrar och fikade. Lika mysigt som alltid! Nu skall jag strax gå in till soffan och se på tv en liten stund innan jag går och lägger mig. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram