fredag 20 februari 2009

Äntligen fredag!

Så är det äntligen fredag igen! Underbart! Jag jobbar 7-14 på söndag, men det är gott att det är helg iallafall. Nu sitter jag här och väntar på att DHL skall komma med vår nya tv. Skall bli kul och få se den på plats i vardagsrummet, men det får vänta tills Peter kommer hem. Jag vågar inte röra den! Snöar ute i dag också... Kul för barnen, men jag vill ha vår NU! Vill hänga upp ljusare gardiner och slippa ta på barnen högvis med kläder för att ens kunna gå utanför dörren. Men nu är det iallafall snart mars! Så det närmar sig.... =)

I dag är det redan 2 år sen min älskade morfar dog. Saknar dig! Är lessen för att du aldrig hann träffa Elias, men jag hoppas att du tittar till oss ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram