lördag 14 februari 2009

Lördag


God kväll! Hoppas att alla haft en bra alla hjärtans dag! Min dag har varit jättebra. I morse hade vi en riktig mysmorgon med frukost i soffan och sen åkte vi till Munkedal för att titta på en ny tv. Det är inte lätt att bestämma sig för vilken man skall ha. Lcd eller plasma, 42, 46 eller 50 tum, vilken prisklass, vilket märke osv. Man vill ju välja rätt när man skall lägga så mycket pengar på nått. Sen när vi kom hem åt vi litegrann och drack en kopp kaffe, efter det åkte jag och Emelie till bio´n i Grebbestad och tittade på Bolt. Jag tyckte att den var bra och det verkade det som att Emelie gjorde också! När vi kom hem gjorde vi middag. Det blev klyftpotatis och stekt quornfile med sallad och vitlöks-cremefraiche till. Smaskens! Nu håller Peter på att somna Elias och sen skall vi se på melodifestivalen som börjar klockan 8. Emelie får stanna uppe en stund och titta hon också, hon tycker att det är så roligt. Vem tror ni kommer gå vidare i kväll då? Jag tror nog att Måns Zelmerlöw går vidare, men det återstår at se om jag har rätt.... Sov gott! Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram