måndag 16 februari 2009

Så är det måndag igen...

God morgon! Hoppas ni sovit gott! Jag har sovit jättegott, men hade gärna sovit en timme (eller 2) till. Nu har jag och barnen ätit frukost och gjort iordning oss och nu sitter jag här och väntar på att kaffet skall bli färdigt. I går var det fullt upp hela dagen. På morgonen åkte vi till torp och handlade på Maxi. Vi fick också vart på Panduro och köpt födelsedagspresent till William som Emelie skall på kalas till nästa lördag. Och så köpte jag en ny väska på Accent! Sen åkte vi till Siba i Uddevalla och tittade på tv igen. Vi har fortfarande inte bestämt oss för vilken vi skall ha. Men nu börjar det och bli bråttom med att välja för nu krånglar den vi har bara mer o mer. När vi kom hem från Uddevalla åt vi middag och sen åkte Peter till min svåger för att hjälpa honom med köksrenoveringen. Emelie följde med så att hon kunde få leka med Ida. I dag vet jag inte riktigt vad vi skall hitta på för nått. Jag hoppas att lillasyster med barn skall komma hit en tur. Då blir både jag och barnen glada! Hade gärna hälsat på min mamma men hon har tyvärr fått magsjuka. Så vi väntar några dagar innan vi åker dit! Nu skall jag gå och dricka kaffe och leka lite med barnen. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram