torsdag 12 februari 2009

5 om mig...

5 böcker jag läst:

*Öster om solen
*Hedersmordet på Pela
*Gömda
*Asyl
*Mia´s hemlighet

5 låtar jag gillar just nu:

* Leave out all the rest- Linkin park
*Poker face- Lady gaga
*If you don´t mean it- Marcus Fagervall
*Human- The killers
*This is the life- Amy McDonald

5 kända kvinnor jag skulle vilja se ut som:

*Adriana Lima
*Beyonce
*Britney Spears
*Natacha Peyre
*Miranda Kerr

5 jobb jag haft:

*Hedegården (nuvarande)
*Abba
*Smögenhemmet
*Hemtjänsten Smögen
*En kort period som timanställd på Kvarnbergshemmet

5 länder jag varit i:

*Spanien
*Norge
*Danmark
*Finland
*Här får jag säga Sverige för jag har inte varit i flera länder än så här...

5 länder/platser jag vill resa till:

*Mauritius
*Paris
*Skottland
*Jamaica
*Österrike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram