onsdag 11 februari 2009

Första inlägget!

Hejsan allihopa!

Ja, då var det väl dags att jag också börjar blogga lite... Precis som man inte har tillräckligt med annat att göra än att sitta framför datorn. Börjar mitt första inlägg med att kopiera en lista jag hittat på en annan blogg jag gillar!

Lista
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina barn!
Vad gjorde du kl 8 imorse: Gjorde välling till Elias
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste bloggar
Det sista du sa högt: Det har vi inte... (Till min dotter)
Det senaste någon sa till dig: Jag behöver en stor prinsesskrona!
Vad har du druckit idag: Vatten, kaffe och nutrilett
Vad var det senaste du åt: Nutrilett
Vad var det senaste du köpte: Kommer inte ihåg...
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: soligt och kallt
Godaste glassmaken: Vet inte, älskar all glass!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Drömmer du mardrömmar: Ibland...
Trivs du med ditt jobb: Ja, mer eller mindre. Inte drömjobbet kanske.
Favoritklädsel: Jeans och t-shirt
Favoritlåt just nu: Många! T.ex. Pokerface med Lady Gaga
Vad ser du om du tittar till höger: Ut genom ett fönster
Vad gör dig glad just nu: Att vi börjar bli friska!
Vad ska du göra härnäst: Laga middag, tror det blir lasagne i dag!
höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad men lite trött
Favoritgodis: Choklad
Sommarplaner: Astrid Lindgrens värld!
Hur många kuddar sover du med: 1.
Spelar du något instrument: Nej, men jag spelade trumpet(!) när jag var yngre.
Morgon eller nattmänniska:Natt
Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära är lyckliga och mår bra
Är du kittlig: Ja, litegrann iallafall.
Snarkar du: Nej, tror inte det...
Stjärntecken: Jungfrun
Äckligaste insekten: Fästingar
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Längtar du mest efter just nu: Att det skall bli helg och att vi skall bli helt friska igen!

1 kommentar:

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram