onsdag 18 februari 2009

Onsdag....

Hej hej! Så var det kväll igen. Dagarna går så fort! Jag skulle egentligen ha jobbat i kväll, men jag fick tyvärr ringa mig sjuk igen. Att jag inte kan bli riktigt bra! Jag är så tät i bihålorna och så fruktansvärt trött... =( Kanske kan tröttheten bero lite på inflammationen jag har i tanden också. Vet inte om man kan bli trött av det, men den skulle ju vart utdragen för länge sen. Har blitt sjuk dom gångerna jag haft tid och nu hade dom ingen tid förren i mitten av mars. Usch! Nått annat som irriterar mig är att det inte gick att få nån tid hos läkare i dag. Ringde direkt vårdcentralen öppnade i morse, men det var bara upptaget och upptaget..... Har varit hemma och försökt vilat mig så gott det går med två små i huset. Tog en liten tur ut och hälsade på mamma på eftermiddagen. Det var jättemysigt! Så länge sen nu. Nu skall jag gå och äta lite kvällsmat och sen dröjer det nog inte länge innan det blir sängen. God natt!
Just det, måste ju berätta att vi äntligen har fått köpt en tv! Det blev en Samsung Lcd 46" Den kommer förhoppningsvis på fredag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram