tisdag 24 februari 2009

Sååå trött....

Har jobbat 7-16 i dag så nu är jag jättetrött! Vaknade redan kvart i 4 i morse och trodde att vi hade försovit oss och sen kunde jag inte somna om. Trodde att det skulle bli svårt att lämna barnen på dagis i morse när det var så längesen dom var där, men det gick jättebra! Elias hade knappt tid till att säga hej då till mamma. I kväll blir det nog inte så mycket gjort här, skall föröka träna lite, och sen hoppas jag att det blir tidigt i säng! I går var vi hemma hos Anna, Kalle och Gustav. Det var jättetrevligt och barnen lekte och hade kul. I går kväll beställde jag Dino-tapeten till Elias rum! Hoppas nu att det blir bra... Tror föresten att vi har bestämt oss för att låta bli och höja taket inne på hans rum, blir så mycket mera jobb tyvärr. Men det kommer nog till att bli jättefint ändå! Får se om Peter kan få börjat greja där till helgen. Nu skall jag gå och träna lite, men ni får ha en bra kväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram