fredag 13 februari 2009

Fredag kväll

God kväll! Äntligen är det fredag! Skall bli underbart med helg nu. Förra helgen var ju inte så rolig eftersom vi var sjuka allihopa då. I dag har jag och barnen bara varit hemma och tatt det lugnt. Skulle behövt städa, men det har jag inte orkat tyvärr... Men det kommer en dag i morgon också! I morgon skall jag ta med mig Emelie på bio i Grebbestad. Tänkte att vi skall se på Bolt. Är så mysigt att få åka iväg, bara jag och hon ibland. Händer inte så ofta, men när vi gör det brukar det vara väldigt uppskattat. Annars har vi inga större planer för helgen. Hade varit väldigt kul med Nordens Ark på söndag, men vi får se vad vi hittar på. Nu är det snart läggdax för Elias och sen skall jag, Peter och Emelie titta på Let´s dance klockan 8. Hoppas att ni får en härlig fredagkväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram