söndag 15 mars 2009

Vilken underbar morgon!

Trodde inte att det var sant när jag vaknade i dag och fick se att klockan var kvart över åtta. Det har inte hänt många gånger att Elias sovit så länge. Och solen skiner ute i dag! Underbart! Har inga större planer för dagen. Peter har fullt upp på Elias rum och dessutom har han jour på jobbet så vi kan inte hitta på så mycket. I fredags var vi på torp ( igen....) och fick handlat lite. Fick köpt en jättesnygg vårjacka till Elias på HM, tak till hans rum, ramar till Isaform-tavlorna, ett par byxor och en t-shirt till mig (!) från Vero Moda. Förutom det handlade jag och Emelie lite påskpyssel på Panduro och så storhandlade vi på Ica Maxi. I går bar det i väg tidigt till Fjällbacka där Emelie går på dans varje lördagmorgon. Jag, Peter och Elias gick en promenad under tiden. När vi kom hem gjorde vi våfflor. Så var det dags för Elias att sova middag och medan han gjorde det började jag och Emelie med vårat påskpyssel. Peter blev inringd till jobbet ett par timmar. När han kom hem ringde våra grannar och bjöd oss på tårta! Så efter att vi hade ätit middag gick vi dit. Tårtan var otroligt god! När vi kom hem hade klockan redan blivit 19. Peter grejade lite på Elias rum innan melodifestivalen började. Sen satt vi i soffan och hade det mysigt med båda barnen. Det slutade med att Elias sov i Peter´s famn och Emelie i min. Sötnosar! :) Nu skall jag gå och greja lite, sen blir det nog en promenad i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram