måndag 30 mars 2009

Måndag kväll

Hejsan! Så var det en ny vecka redan... Har vart fullt upp i helgen, jobbade fredag, lördag och söndag. Mycket att göra på jobbet! Så jag var ganska trött när vi åkte till Ikea efter jag slutat vid två i söndags. Men det var skönt att ha nått kul att se fram emot! Barnen var lämnade hos farmor och farfar när jag kom hem så det var bara jag och Peter som åkte iväg. Lika bra det när det blir såpass stressigt, dom stänger ju 18 och det tar ca 1.5 timme dit... Och Elias är ju tyvärr inte alls förtjust i att vara med att handla. Inte som Emelie, hon har alltid älskat att åka till Ikea! Och att gå och titta på kläder. Vi fick iallafall tag i det vi skulle så nu kan det förhoppningsvis snart bli helt klart på rummet till prinsen vår. Peter har byggt en koja i det ena hörnet och så har han byggt en egen säng också, men dom skall målas vita innan dom är helt klara. Nu är det tyvärr fullt upp med jobb igen under veckan. Jobbar tisdag, onsdag och torsdag men sen är jag ledig helgen. Skönt! Nu skall jag läsa lite bloggar sen blir det dusch och förhoppningsvis sängen om inte allt för länge. God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram