torsdag 12 mars 2009

God torsdag kväll!

Hoppas ni haft en bra dag! Själv har jag haft det jättebra. I dag på förmiddagen åkte jag och barnen och hälsade på min mamma och lillebror. Det var mysigt, som alltid! Sen när vi kom hem åt vi lite och så var det dags för Elias att sova middag. Medan han sov såg jag på Greys anatomy som jag spelade in i går. Emelie satt och pysslade i lugn och ro på sitt rum, lättare för henne att göra det utan en lillebror som gärna vill hjälpa till... Resten av dagen har varit lugn. Efter att Peter hade kommit hem från jobbet och vi hade ätit middag tog han med sig barnen ut i snön en liten stund, medan jag skulle få en stund för mig själv och läsa min nya "Mama" tidning som jag fick på posten i dag. Nu blev det ju tyvärr som vanligt, jag hamnade framför datorn istället.... Jag hittade och beställde en tröja och en t-shirt till Elias iallafall! När dom kom in igen grejade Peter en stund på Elias rum. Nu sover barnen och jag skall dricka en kopp te här vid datorn, sen blir det soffan och "Lyxfällan" på 3´an. I morgon är det äntligen fredag! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram