onsdag 4 mars 2009

Onsdag

Så var det redan onsdag. Veckorna går så otroligt fort! Jag har varit ledig i dag, skönt! I går jobbade jag 7-14 och när jag hade hämtat barnen på dagis åkte vi till mina föräldrar och hälsade på. Nu har äntligen lillebror kommit hem! Var så kul och träffa honom igen. Min syster med familj kom också dit, så vi blev riktigt många. I dag sov vi till klockan 7, då vaknade Elias. Jag hade gärna sovit en liten stund till... Vi åt frukost och sen tog vi det bara lugnt på förmiddagen. Lekte lite och så. Medan Elias sov middag ritade jag lite tillsammans med Emelie. När Peter kom hem åkte vi till Uddevalla och handlade byggmaterial till Elias rum. Usch, det är inte billigt att renovera. Men kul är det! Medan Peter och Elias var på Byggmax var jag och Emelie på torp och letade efter ett nytt regnställ till Elias och nya regnbyxor till henne. Tyvärr var det rätt så utplockat så det var svårt att hitta nått bra, men tillslut hittade jag ett set till Elias. Regnbyxor till Emelie får vi leta vidare efter. Hittade två jättefina ljusstakarIndiska som har hamnat i det ena fönstret i vardagsrummet. Jag tyckte det blev jättefint! Nu skall jag alldeles strax gå och titta på Greys anatomy på femman och mysa i soffan en stund. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram