torsdag 26 mars 2009

Jag vet inte om jag skall skratta eller....

börja gråta. Jag och Peter har alltid haft turen att få tillbaka ganska så bra på skatten under åren sen vi köpte huset och därför har det blivit att man förväntar sig samma sak varje år. Och planerar efter det.... Räknar med att det skall bli lite extra inför sommaren. Själv har jag inget bank-id, men vi kollade vad Peter skulle få och han kommer till att få hela 36,- Tjoohooo!! Okej, jag vet att man inte skall klaga så länge det går plus men ändå. Har blivit lite bortskämd. Som tur är kan han få göra avdrag för bensin så det kommer ju bli lite mer... Skall bli spännande att se vad jag skall få, men det får vänta tills deklarationen kommer på posten.
Önskar att jag hade en lugn helg framför mig, men det är tyvärr fullt upp. Jobbar i morgon kväll, Emelie skall på dans lördag morgon och så jobbar jag lördag kväll. På söndag jobbar jag 7-14 och efter det bär det av till Ikea! Och natten mellan lördag och söndag skall klockan ställas fram en timme. En timme mindre sömn... Usch!
Nu skall jag snart gå och lägga mig, är så trött! Elias vaknade strax innan 6 i morse, lite för tidigt för mig... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram