söndag 1 mars 2009

Vår helg!

Hoppas att alla haft det bra i helgen! Själv har jag haft det jättebra! I går åkte vi med barnen till Nordens ark. Vi var där när dom öppnade klockan 10. Vi hade det jättemysigt! Det var lite kallt, men solen lyste så det var underbart at få spendera några timmar ute. Vi var hemma igen vid halv 2 och sen grejade Peter 2-3 timmar på Elias rum innan hans föräldrar kom på besök. Sen när dom hade åkt grejade Peter lite till innan vi duschade barnen och intog soffan. Satt och myste, åt lördagsgodis och tittade på melodifestivalen. Underbart! I dag har Peter grejat det mesta av dagen och jag har nästan inte fått gjort någonting känns det som. Har varit så trött. Nu på eftermiddagen har vi haft besök av Anna, Kalle och Gustav och det var lika trevligt som alltid. I morgon blir det nog en tur till Uddevalla för att handla byggmaterial till rummet. Skall bli så skönt när det är färdigt där inne! Och i morgon, äntligen, flyttar min lillebror hem igen efter att ha gått i skolan i Skellefteå i nästan 3 år. Skall bli så kul att få honom nära igen! =) Jag har längtat efter lillebror och barnen efter morbror. Nej, nu får jag försöka se om jag kan få gått och få vikt lite tvätt... Sen blir det läggning av barnen. Skall försöka få lagt ut bilder på Elias rum senare i kväll. Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram