måndag 20 april 2009

Ibland måste man muta sig själv....

för att lyckas! Har länge velat gå ner några kilo i vikt, men det har hela tiden varit så att jag gått ner lite och sen upp igen lika fort.Om jag satt upp delmål och bestämt att jag skall unna mig något jag velat ha när jag nått målet har det aldrig blivit av att jag köpt det jag önskat mig när jag väl har lyckats. Av olika anledingar, men oftast för att pengarna har behövts till nått annat. (Vi och våra ständiga renoveringar..... ) Men inför den här gången bestämde jag mig för att jag efter att ha nått mitt första delmål (-6 kg) skulle jag beställa min efterlängtade Pappelina-matta. Och det gjorde susen! Länge sen jag har varit så motiverad till något. Men nu ligger den här i köket sen ett par veckor tillbaks. Lika fin som jag hoppats på! :) Nu hoppas jag bara att fortsättningen går lika bra.... Är nöjd om jag går ner 3 kilo till, men drömvikten är -5 kg. Får se vad jag skall hitta på att muta mig själv med denna gången! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram