torsdag 16 april 2009

Hej hej!

Länge sen sist jag skrev nått... Har jobbat en hel del och när jag har varit ledig har jag prioriterat att umgås med familjen. Nu har barnen somnat här och jag skall snart sätta mig i soffan och mysa med en kopp te och min nya tidning, "Mama", som kom på posten i dag. I dag har vi varit mycket ute i det fina vädret. Härligt! Peter har grejat i trädgården hela dagen och min bror har också varit här och hjälp till en stund. I morgon skall jag försöka få lagt in några bilder på Elias rum, finns några i mitt ena album på Styleroom. Mer än så här blir det inte i dag, nu ropar soffan på mig! God natt!

1 kommentar:

  1. Skönt nu när solen tittar fram så mkt.. känns att det e vår nu! Hoppas allt e bra!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning om du varit här.... Kram